Градиент 1 Градиент 2 Градиент 3

Розробка і реєстрація франшизи (Франчайзинг)

Розробка франшизи є необхідною, коли власник прийняв рішення масштабувати свій бізнес шляхом мінімальних вкладень зі свого боку і з гарантією отримання прибутку в майбутньому. Це форма організації бізнесу, за якої власник (франчайзер) передає незалежному бізнесмену чи компанії (франчайзі) право на організацію аналогічного бізнесу під своєю торговою маркою. Цей бізнес може бути пов’язаний з виробництвом, продажами товарів та/або наданням послуг за плату в обмін на дотримання правил ведення бізнесу – франчайзинговий пакет.

Які умови потрібні для створення франшизи?

  1. Авторитетна торгова марка, що добре зарекомендувала себе на ринку.
  2. Чіткі методи, технології роботи, певні ноу-хау або інтелектуальний портфель бізнесу в цілому.
  3. Злагоджена команда, перевірена роками.
  4. Надійні постачальники та підрядники.

Юридичні послуги з франчайзингу – один із пріоритетних напрямків роботи патентно-юридичної компанії (ПЮК) СІОН. Наші фахівці допомагають в оформленні документів. Вони проводять захист інтелектуальної власності, готують правила, стандарти ведення бізнесу, а також способи та умови роботи щодо взаємодії всередині мережі об’єкта франшизи.

Провідний юрист практики перед початком оформлення договору на франчайзинг рекомендує провести комплексний Due diligence з метою виявлення можливих незахищених прав і недопущення ризиків втрати бізнесу.

Ціна розробки франшизи

Документальний посібник по стартовому початку бізнесу – це правила та інші вимоги ведення бізнесу. Вони ретельно деталізовані, щоб у франчайзі не виникало питань, де проводити закупівлю сировини, яке приміщення вибрати, як вчинити в тій чи іншій ситуації.Вартість наших послуг формується з урахуванням створення посібника, підготовки договору франчайзингу та юридичного супроводу угоди.

Розділи, що входять до посібнику, ціни послуг представлені нижче:

ЗмістОбсягВартість послуги, USD
Фірмовий стиль, дизайн об’єктів та мерчандайзинг, презентаціявід 30 стор.від 1000
Управління персоналомблизько 100 стор.від 500
Бізнес-процеси100 стор.від 1000
Інструкції запуску бізнесувід 25 стор.від 600
Фінансова модель франшизивід 20 стор.від 2000
Стандарти контролю та звітності в торговій мережівід 20 стор.від 1000
Стандарти маркетингової діяльностівід 10 стор.від 800
Юридичні документивід 40 стор.від 1000
Загальна сумавід 7900

Перед початком співпраці ми завжди підписуємо договір про нерозголошення конфіденційної та комерційної інформації.

Реєстрація франшизи

Законодавством України не передбачені як такі правила державної реєстрації договорів франчайзингу. Однак, з огляду на те, що дана угода є різновидом ліцензійної, право на передачу в користування промислової власності можна внести до державного реєстру. Веденням таких угод займається Національний орган інтелектуальної власності.

Обов’язковою умовою для оформлення є наявність зареєстрованих об’єктів права інтелектуальної власності, таких як:

  • торгова марка;
  • промисловий зразок;
  • винахід або корисна модель.

Порядок державної реєстрації договору комерційної концесії

Договір франчайзингу часто називають комерційною концесією. Незважаючи на те, що природа цих договорів досить схожа, вони все ж мають відмінності. Так, концесія частіше застосовується в передачі прав користування на різні промислові об’єкти, автомобільні дороги з метою модернізації об’єктів та отримання прибутку обома сторонами. Договір концесії укладається на тривалий термін. Активна комунікація між сторонами не передбачена договірними відносинами.

В рамках франчайзингу передбачається постійна комунікація між франчайзером і франчайзі, обмін досвідом і контроль над виконанням правил, стандартів ведення бізнесу. Адже передається в користування не тільки відомий бренд, але й його репутація, яка напрацьовувалась роками. За відсутності ретельного контролю репутація може постраждати, що спричинить фінансові втрати.

Для попередження такого роду ризиків буде доречною реєстрація договору франчайзингу.

Документ, який затверджує порядок реєстрації договорів комерційної концесії, готується з урахуванням сфери предмету.

Наші фахівці проведуть державну реєстрацію, внесуть до держреєстру об’єкти права інтелектуальної власності, підготують відповідні проекти договорів та супровідні документи, професійно проведуть переговори зі сторонами.

Роялті у франшизі

На підставі досліджень Міжнародної асоціації франшиз (IFA), у світі традиційно застосовується наступний підхід до виплат у рамках франчайзингу:

  • Паушальний внесок – це разовий платіж-вітання. Вноситься як гарантія сумлінного користування торговою маркою іншої ІС, дотримання правил, стандартів.
  • Роялті – періодичні виплати (раз на місяць, квартал або рік). Вони складають конкретний відсоток від виручки, можуть бути фіксованими або змішаними.

Ставки роялті залежить від багатьох факторів, таких як галузь бізнесу, країна або регіон використання франшизи, конкурентні переваги тощо.

Для визначення оптимальної ставки роялті найчастіше проводять оцінку майнових прав інтелектуальної власності. Наші фахівці проведуть оцінку на високому професійному рівні і в найкоротші терміни. Працюємо більше 11 років, середній професійний стаж сертифікованого оцінювача – 20 років.

Перевагою звернення до нас є кваліфікована, професійна підготовка правил ведення бізнесу для франчайзингу, проекту договору, оцінка вартості франшизи, реєстрація об’єктів права інтелектуальної власності, інші юридичні та консалтингові послуги.

Для замовлення послуги пишіть на пошту info@sion.ua.