Градиент 1 Градиент 2 Градиент 3

Реєстрація торгової марки в Китаї

КНР швидко нарощує агроіндустріальні потужності. Багато іноземних компаній прагнуть вивести свій бренд на китайський ринок. Перед відкриттям бізнесу важливо захистити інтелектуальну власність. Тому з метою безпечної реалізації товарів або надання послуг потрібна реєстрація торгової марки в Китаї.

Місцеві реєстри налічують понад 20 млн. зареєстрованих ТМ, це рекордна кількість. Половина звернень за охороною прав з усього світу подається саме тут. Китайська активність у 12 разів вища, аніж у США. З 2014 року КНР ввела спрощені реєстраційні правила для брендів. Оформлятися тут можна фізичним, юридичним особам та групам компаній.

Представник патентно-юридичної компанії (ПЮК) СІОН допоможе зареєструвати бренд за національною процедурою. Він подасть звернення до Національного управління інтелектуальної власності Китаю (CNIPA). Наш спеціаліст орієнтується в особливостях китайського законодавства й зареєстрував вже кілька десятків торгових марок.

Термін реєстрації ТМ у Китаї

Важливе завдання під час оформлення бренду – отримання охоронного свідоцтва. Воно захищає інтереси правовласника всередині країни. Якщо заявник не є китайським громадянином, він зобов’язаний діяти через повіреного. Наш повірений – юрист із місцевою ліцензією – підготує та подасть документи до профільного відомства, буде супроводжувати заявку до отримання свідоцтва.

Якщо все піде добре й у відомства не буде заперечень, процес займе орієнтовно 15-18 місяців. Ми ретельно готуємося до подачі, тому процедура майже не затягується через брак потрібних паперів. Також ми перевіряємо значки на унікальність за китайським реєстром ТМ. Це важливо, тому що національне бюро дає багато відмов через схожість і помилки, до 20-25%.

Охорона інтелектуальних прав, підтверджена Китаєм, недійсна в Гонконзі, Тайвані та Макао. Там діють окремі процедури легалізації, ми також готові виконати їх супровід. Слід пам’ятати про такі терміни:

  • Свідоцтво актуальне 10 років.
  • Строк його дії починається із дня видачі (а не з дня подачі заявки, як у багатьох інших країнах).
  • Продовжити дію можна теж на 10 років. Оптимальний строк для подачі заяви на продовження – за 6 місяців до закінчення терміну попереднього.
  • Втратити зареєстрований бренд можна через 3 роки невикористання.

Ціни на реєстрацію торгової марки в Китаї

Вартість процедури складається з двох частин: держмита і нашої винагороди. Реєстраційний збір починається від 270 юанів, за продовження – 450 юанів за 1 клас. Розмір оплати за послуги ми розраховуємо індивідуально для кожного випадку. Надаємо остаточний розрахунок, сума після початку співпраці не зміниться.

У країні діє правило: хто першим подасть заявку на ТМ, той її й зареєструє. Тут дуже багато шахрайства. Навіть Дональд Трамп постраждав від недобросовісної фірми: вона зареєструвала бренд Trump і продає під ним будматеріали. Прикро, коли таким займається посередник або контрагент. Якщо ви збираєтеся виходтит на ринок країни або навіть просто їхати на виставку, щоб презентувати продукцію – не полінуйтеся, зареєструйтесь.

Ми спеціалізуємося на подачі заявки за національною процедурою. За бажання, свідоцтво можна буде розширити на інші країни за Мадридською системою. Через місцеву специфіку ієрогліфічного письма лише 10% звернень в CNIPA здійснюються за міжнародною процедурою. Ми не залучаємо до роботи посередників, а діємо самостійно з використанням досвіду, напрацьованого роками.

Для розрахунку остаточної вартості всіх формальностей у Китаї, будь ласка, заповніть Бриф та надішліть нам на пошту: info@sion.ua.